Integracja marketingu i sprzedaży
Jeżeli czujesz, że marketingowa część firmy nie współgra z częścią sprzedażową. Kampanie marketingowe nie do końca przekładają się na efekt sprzedażowy. Dział handlowy dostaje leady, które nie przekładają się na sprzedaż tak jak powinny.
Jeżeli handlowcy nie czują potrzeby wymiany informacji i współpracy z marketingiem. Jeżeli sprzedaż uważa, że wszystkie problemy wynikają ze słabego marketingu, dział marketingu uważa, że kampanie są świetne i skuteczne, natomiast problem tkwi w sprzedaży. Jeżeli marketing jest przekonany, że świetnie wykonuje swoją pracę, tylko handlowcy są leniwi, tylko spotkania i lunche…
Jeżeli masz taki problem w firmie idealnym rozwiązaniem będzie integracja pracy działów marketingu i sprzedaży. Są to warsztaty na których obecne są oba działy, gdzie pracując na konkretnych przykładach „z życia” firmy pokazujemy i obrazujemy jak ważne jest zrozumienie istoty pracy sprzedaży i marketingu. Jak oba te działy są zależne od siebie i jak ważna jest ich współpraca. Ćwiczymy praktycznie współpracę obu działów, wymianę informacji oraz opracowujemy model najskuteczniejszej formy współpracy.

Ceny:
Indywidualne wyceny po ustaleniu szczegółów